10 IDEI DE MARKETING PENTRU RESTAURANTELE CU BUGET MIC

Încercați să vă promovati restaurantul online, dar nu aveți un buget mare de marketing? Crezi în vechea zicală – este nevoie de bani pentru a face bani? Poate te simti in inferioritate din cauza că ești un restaurant mic, fără un buget mare în comparație cu unii dintre concurenții tăi mari ?

Nu vă faceți griji! Regulile de marketing s-au schimbat rapid. Eficiența canalelor de marketing online este în creștere rapidă în comparație cu marketingul tradițional. Multe restaurante mici au reușit să aibă succes cu bugete de marketing relativ mici în comparație cu concurenții de afaceri mari, sau lanturile de restaurante consacrate.

Înainte de a va prezenta cateva idei de promovare, trebuie sa luati in calcul că promovarea  restaurantului dvs. fără a înțelege clar piața țintă este doar o pierdere de timp și bani.

Daca sunteti amatori de pizza, va recomandam pizzeria Mamma Mia cu livrare la domiciliu in Sectorul 1 si Sectorul 6, zonele: Lujerul, Militari, Drumul Taberei, Belvedere, Regie, Calea Grivitei, Calea Plevnei, Crangasi, Giulesti, Regie, strada Turda, Ion Mihalache, Agronomie, Aviatorilor, Aviatiei, Pipera, Dorobanti, Piata Romana, Orhideea, Buzesti.

Ideea de promovare #1 Seteza-ti prezenta locala pe Google Map

Daca esti un restaurant deja deschis pentru afaceri primul pas si unul dintre cele mai importante este sa-ti revendici locatia afacerii pe Google Maps.

Dupa ce va revendicați locatia., completați-vă linkurile de profil către site-ul restaurantului dvs. De asemenea, Google a adăugat recent o caracteristică nouă care le permite restaurantelor să ofere link-uri URL pentru comenzi și rezervări.

Ideea de promovare #2 Optimizeaza-ti site-ul pentru motoarele de cautare

La fel ca si o locație fizică, site-ul unui restaurant este o necesitate. Prezența online ocupa un loc tot mai important intr-o afacere cu un restaurant.

Google este cea mai populară metoda căutare de pe Internet. Puteți obține o pozitionare mai buna pe Google pentru cuvinte cheie relevante pe care le-ar putea căuta potențialii dvs. clienți. Acest lucru vă va ajuta să obțineți mai mulți vizitatori pe site-ul dvs. web.

Un mod de a face acest lucru este să angajezi o companie de marketing SEO sau să înveți singur. Mai bine, ai putea profita de o agenție de marketing de restaurante care oferă servicii SEO, cum ar fi skyranking.ro

Ideea de promovare #3 Foloseste retelele sociale pentru promovare si pentru a fi in mintea clientilor

Facebook si Instagram sunt platforme sociale pe care restaurantul dvs. ar trebui să le utilizeze pentru a interactiona cu clienții existenți și cei potențiali.

Postarea regulată a imaginilor cu alimente și a evenimentelor relevante sunt modalități de a fi în mintea clienților.

Ideea de promovare #4 Foloseste campaniile de email marketing pentru conversie

Ca restaurant, ar trebui să crești continuu lista de e-mailuri a clienților prin înscrieri, comenzi online, programe de fidelizare și să alte înregistrări prin concursuri, tombole, etc. Remarketingul către lista dvs. de e-mail este foarte eficient atunci când este asociat cu oferte și promoții de tip cupon de reducere.

Ideea de promovare #5 Foloseste notificarile de tip Web push

Mesageria de tip notificare push Web este o tehnologie relativ nouă în comparație cu mesajele de mesagerie text și notificările mobile. Cu notificări web, puteti interactiona cu vizitatorii site-ului dvs. web.

Aceasta este o modalitate organica pentru a construi o audiență din vizitatorii site-ului tău. Pentru a începe, trebuie să activați notificările web selectând un furnizor de notificări push, cum ar fi onesignal, pushcrew etc.

Ideea de promovare #6 Urmariti feed-back-ul consumatorilor

Feedback-ul clienților este un instrument de marketing gratuit, dar foarte eficient în crearea de afaceri in industria restaurantelor și atrage de asemenea noi afaceri.

Faceți o procedura în restaurant pentru a solicita și asculta feedback-ul clienților de pe toate canalele – mese, comenzi online și catering.

Folosiți feedback-ul clienților pentru a crea o bază de clienți fideli, aprecieri pozitive online, în afară de îmbunătățirea operațiunilor restaurantului.

Ideea de promovare #7 Construieste-ti reputatia

Clădirea reputației în mod activ ar trebui să facă parte din planul dvs. de promovare pentru restaurant. Scopul ar trebui să fie crearea și menținerea unui rating de 4 stele pe platformele de recenzii online precum Google, Facebook, Foodpanda, Takeaway, Tripadvisor etc.

Studiile au arătat că o diferență între ratingul de stele afectează în mod direct veniturile restaurantelor, deoarece noii clienți iau decizii de mese pe baza evaluărilor și recenziilor.

Ideea de promovare #8 Ofera livrare gratuita

Dacă oferiți livrare la domiciliu, atunci cel mai bine este sa oferiți livrare gratuită pentru a stimula vanzarea pentru restaurantul dvs.

Ideea de promovare #9 Testeaza reclamele Facebook

Publicitatea pe Facebook oferă una dintre cele mai ieftine opțiuni pentru a ajunge la clienții locali pentru restaurantul tău.

Ca exemplu, pentru doar 50 Lei pe zi timp de 10 zile, restaurantul dvs. poate ajunge la peste 20.000 de persoane pe o rază de 2km. Comparați asta cu flyerele sau alte tipuri de publicitate, Facebook oferă o opțiune într-adevăr rentabilă.

Ideea de promovare #10 Suna-ti clientii pentru a lua comenzi

Dacă restaurantul dvs. oferă servicii de catering, apelarea telefonica a întreprinderilor locale și solicitarea comenzilor de catering este o modalitate sigură de a adăuga clienți de catering pentru afacerea dvs.

Primul pas este să faceți o listă cu afacerile locale în zona dvs. locală. Apelați secretariatul și prezentati restaurantul dvs ca o afacere locală. Lasati mostre de mâncare gratuită (pizza, paste) împreună cu meniul de catering și cupoane de reducere. Aceasta este o strategie simplă pentru a vă dezvolta afacerea de catering.

Întrucât comanda medie de catering este mult mai mare decât cea a comenzilor individuale, eforturile dvs au o rată mare de conversie și merită.